.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

دستگيري يك سارق و راهزن حرفه‌اي در آق‌قلا، وقوع دو فقره قتل در بندر تركمن و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

به گزارش روابط عمومي دادگستري استان گلستان، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان آق‌قلا از دستگيري يك سارق و راهزن حرفه‌اي بنام عبدالحميد خبر داد و گفت: اين بزهكار حرفه‌اي جرائم سرقت مقرون به آزار، مباشرت در راهزني و تهديد با چاقو به قصد اخاذي را در پرونده خود دارد.

ابراهيم فيروزيان‌حاجي افزود: اين سارق در جديدترين جرم خود از يك جوان 28 ساله تهراني بنام ناصر با تهديد چاقو يك حلقه انگشتر، زنجير و پلاك‌طلا را سرقت كرد و با بررسي‌هاي بازپرسي و تلاش پليس بعد از 24 ساعت دستگير و به جرم خود اعتراف كرد.

وي تصريح كرد: اين متهم همچنين چندي پيش با مشاركت فردي ديگر با سر و صورت پوشيده با موتور سيكلت جلوي ماشين فردي پيچيده و ماشين وي را متوقف و سپس با تهديد چاقو مبلغ 20 هزار تومان پول نقد اخاذي و متواري شد.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان آق‌قلا يادآور شد: همچنين اين متهم در آبان ماه امسال به منزل فردي بنام قربانعلي مراجعه و با تهديد چاقو تقاضاي مبلغ 50 هزار تومان پول كرده بود كه با ممانعت اعضاي خانواده متهم موفق به اخاذي وجه نشده بود و فرار كرد.

اين متهم با قرار وثيقه يك ميليارد ريالي روانه زندان شد.

*وقوع دو فقره قتل در طي يك هفته

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بندرتركمن از وقوع دو فقره قتل به فاصله زماني يك هفته در اين شهرستان خبر داد.

علي كشيري گفت: زن و شوهر جواني كه در حال عبور از خيابان بودند و مقتول فكر كرد اين زوج با هم دوست هستند و به طرف زن رفت و با گرفتن دستانش از او تقاضاي دوستي كرد.

در اين لحظه شوهر اين زن جوان از شدت عصبانيت با مقتول بنام سليم درگير و با وارد كردن دو ضربه چاقو به پشتش وي را نقش بر زمين كرد.

قاتل (شوهر اين زن) بنام خدر فورا دستگير و روانه زندان شد.

همچنين، دادستان عمومي و انقلاب بندرتركمن از وقوع يك فقره قتل ديگري يك هفته بعد از اين جنايت در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين حادثه يك مرد 66 ساله بندر تركمني به‌نام حسين با خودرو پرايدش از گرگان ربوده شد.

به گفته كشيري، جنازه اين مرد چند روز پس از ربوده شدن در حوالي روستاي اوركت‌حاجي از توابع شهرستان بندر تركمن پيدا شد و بررسي‌هاي پزشكي قانوني نشان دهنده اين بود كه به پيشاني و پشت سرش ضرباتي وارد شده بود و خط خفگي بر روي گردن مقتول مشهود بود.

وي ادامه داد: خودروي پرايد مقتول نيز كه بلاصاحب در گرگان رها شده بود، كشف شد.

در حال حاضر قاتل يا قاتلين فراري و تلاش براي دستگيري شان و علت و انگيزه قتل ادامه دارد.

* عشاير گلستان با مباني حقوقي آشنا مي‌شوند

معاون قضايي و رئيس شوراي حل اختلاف استان گلستان گفت: اين توافق در نشست اعضاي شوراي حل اختلاف و امور عشايري استان، به منظور ارتقاي دانش حقوقي عشاير استان صورت گرفته است.

احمد جعفري گفت: در اين دوره‌هاي آموزشي، عشاير با برخي مباني حقوقي مربوط به مشكلات عشاير مانند مشكل چراي دام در مراتع، تصرف برخي مراتع توسط كشاورزان آشنا مي‌شوند.

وي تصريح كرد: اين دوره‌هاي آموزشي مقدمه‌اي براي تشكيل شعبه شوراي حل اختلاف ويژه عشاير در استان است.

به گفته جعفري، به دليل نوع خاص زندگي عشاير مشكلات زيادي پيش روي آنهاست كه با راه‌اندازي شعبه شوراي حل اختلاف ويژه اين قشر، بخش زيادي از مشكلات آنان رفع خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.